KARIÉRA


Mezinárodní stabilní společnost s dlouhodobou tradicí od roku 1828

 

  • Chtěli byste pracovat pro společnost, která vydržela dvě světové války a světovou hospodářskou krizi?
  • Chtěli byste pracovat po boku profesionálů a zdokonalovat se ve svém oboru?
  • Toužíte po příjemném a bezproblémovém kolektivu, který budete rádi vídat i mimo pracoviště?
  • Chcete ráno vstát a jít do práce s dobrou náladou a nebát se vyjádřit svůj nápad a názor?
  • Prohlédněte si naše aktuální volné pozice, zašlete nám svůj životopis a přidejte se tak k 70 tisícům spokojených zaměstnanců Bureau Veritas.
  • Zde si můžete přečíst Lidská práva a pracovní politiku Bureau Veritas.
Client Administrator (Food)

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

► Client Administrator (Food)

Na této pozci budete odpovídat za oblast recertifikace a administrativní podpory:

  • Recertifikace – kontaktování zákazníků v rámci re-auditů a jejich péče v průběhu certifikačního cyklu v oblasti potravin (BRC, IFS, FSSC, FSMS, ISCC, GMP+, GTP atd.)
  • Zaznamenávat data v informačním systému o zákaznících
  • Zpracovávat nabídky klientům
  • Pravidelně reportovat obchodní výsledky, minulé a budoucí aktivity
  • Spolupracovat s ostatními odděleními společnosti, především CER Back Office a Auditory

 

  • Administrativní podpora – zpracovat všechny nutné administrativní podklady v pro obchodní oddělení – příprava obchodní dokumentace (“Application form“, Nabídka, Contract review, Offer review)
  • Komunikace s ICC Centry.
  • Přijímat a zpracovávat objednávky a požadavky od obchodníků
  • Poskytovat poradenský a informační servis
  • Úzce spolupracovat s obchodními zástupci a vedením BV
  • Udržovat a spravovat klientskou databázi
  • Předávat nové informace o obchodních aktivitách, příležitostí všem svým kolegům

Požadujeme:

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání
  • 3 roky zkušenosti v administrativě, z toho 2 roky zkušeností s péčí o zákazníky
  • Dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office)
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • ŘP B

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek,
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Místo výkonu: Praha
Nástup: dle dohody, možný ihned

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

IT Help Desk Analyst

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

► IT Help Desk Analyst

Náplň:

  • Řešení IT problémů – telefonických požadavků od zaměstnanců Bureau Veritas
  • Zadávání požadavků do systému Unicenter Service Desk a jejich řešení
  • Eskalace požadavků
  • Aktualizace požadavků

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Znalost základních principů IT podpory včetně Windows XP, Microsoft Office and Lotus Notes
  • Plynulá znalost NJ
  • Komunikativní znalost AJ
  • Schopnost stanovovat si priority, time management
  • Výborná komunikační dovednosti spojené s řešením klientských požadavků
  • Samostatnost, systematičnost, flexibilita

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek,
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Místo výkonu: Praha
Nástup: dle dohody, možný ihned

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

Technical Business Developer

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

► Technical Business Developer

Náplň:

  • Přinášet nové obchodní příležitosti v oblasti průmyslu, engineeringu, stavebnictví, infrastruktury a facility managementu
  • Plánovat a realizovat obchodní schůzky, samostatně zpracovávat nabídky klientům a zaznamenávat obchodní aktivitu v informačním systému
  • Monitorovat a sledovat trh – výběrová řízení, konkurenci, zákaznické potřeby, analýzy atd.

Požadujeme:

  • Ukončené vzdělání (SŠ s maturitou/VŠ)
  • 5-ti letou praxi v oblasti engineeringu, investiční výstavby, facility managementu, periodických služeb (kontroly/revize systémů pro dodávku elektřiny, protipožárních zařízení, výtahů a strojů, kotlů a vytápěcích zařízení atd.), poradentství v oblasti  QHSE výhodou
  • Technika s praxí v prodeji služeb (B2B) v terénu splňující tato kritéria:
  • Ochota celotýdenní práce v terénu u klientů
  • Orientace na výsledek / motivace k dosahování úspěchu
  • Samostatné řízení činností / orientace na zákazníka
  • Výborné komunikační schopnosti a prezentační schopnosti
  • Organizační a prodejní dovednosti na vysoké úrovni
  • Znalost práce s PC
  • Aktivní řidičské oprávnění sk.B, ochota cestovat v rámci ČR
  • Dobrá znalost AJ
  • Samostatnost a zodpovědnost, důslednost, systematičnost
  • Odolnost stresu, flexibilita, loajalita ke společnosti

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek,
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta
  • Místo výkonu práce: Praha

Místo výkonu: Praha
Nástup: dle dohody, možný ihned

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

HSE Consultant

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

► HSE Consultant

Náplň:

  • Provádění konzultační a kontrolní činnosti BOZP a PO ve svěřené oblasti dle definovaného plánu u klientů Bureau Veritas
  • První projekt v oblasti Automotive, začátek ihned (1.10.2019), projekt na cca 6 měsíců
  • Následně převzetí péče o jiné klienty v různých oblastech průmyslu i regionech
  • Činnosti:
  • Tvorba a aktualizace povinné dokumentace BOZP (identifikace a hodnocení rizik, opatření k minimalizaci rizik, kategorizace prací a další)
  • Školení zákazníků v rozsahu své způsobilosti a kvalifikace
  • Kontroly v oblasti BOZP a PO, zpracování zpráv zahrnujících zjištění, návrhy na odstranění neshod v relevantních činnostech a příležitosti pro zlepšování
  • Spolupráce při navrhování nápravných opatření a odstraňování neshod v relevantních činnostech
  • Zastupování zákazníků při jednání s orgány státní správy a samosprávy (KHS, HZS, IP, KÚ apod.)
  • Budování a rozvoj dlouhodobých vztahů se zákazníky, dodavateli, kontrolními orgány apod.
  • Aktivní spolupráce v rámci oddělení a společnosti, předávání odborných informací

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ příslušného směru
  • Praxe v oboru min. 3-5 let, automotive výhodou
  • Odborně způsobilá osoba v prevenci rizik dle platné legislativy
  • Odborně způsobilá osoba v požární ochraně dle platné legislativy
  • Znalost relevantní legislativy a nástrojů v oblasti BOZP, PO a standardů OHSAS 18001
  • Zkušenosti se zpracováváním povinné dokumentace a směrnic
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Ochotu cestovat, řidičský průkaz sk. B
  • Dobrou znalost AJ (slovem i písmem)
  • Samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek,
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta
  • Místo výkonu práce: Západočeský kraj (Plzeň) / Praha / Středočeský kraj

Místo výkonu: Praha
Nástup: dle dohody, možný ihned

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

Business Developer

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

► Business Developer

Náplň:

  • Aktivně vytvářet nové kontakty a identifikovat další příležitosti pro spolupráci
  • Vyhledání, kontaktování a akvizice nových zákazníků
  • Plánovat a realizovat obchodní schůzky, samostatně zpracovávat nabídky klientům a zaznamenávat data v informačním systému o zákaznících a výsledku schůzek
  • Udržení a hodnocení zákaznických kontaktů
  • Monitorovat a sledovat trh – konkurenci, zákaznické potřeby, analýzy atd.
  • Spolupracovat při rozvoji dalších prodejních aktivit – přímý mailing, telemarketing, semináře, konference a veletrhy atd.
  • Předávat nové informace o obchodních aktivitách všem svým kolegům

Požadujeme:

  • Ukončené vzdělání (SŠ s maturitou/VŠ)
  • 2 roky praxe v prodeji služeb (B2B)
  • výhodou znalost nabízených služeb v oblasti kontrolních periodických služeb / poradenství (kontroly/revize systémů pro dodávku elektřiny, protipožárních zařízení, výtahů a strojů, kotlů a vytápěcích zařízení atd.)/ certifikací a QHSE
  • Ochota celotýdenní práce v terénu u klientů
  • Orientace na výsledek / motivace k dosahování úspěchu
  • Samostatné řízení činností / orientace na zákazníka
  • Výborné komunikační schopnosti a prezentační schopnosti
  • Organizační a prodejní dovednosti na vysoké úrovni
  • Znalost práce s PC
  • Aktivní řidičské oprávnění sk.B, ochota cestovat v rámci ČR
  • Dobrá znalost AJ
  • Samostatnost a zodpovědnost, důslednost, systematičnost
  • Odolnost stresu, flexibilita, loajalita ke společnosti

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek,
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Místo výkonu: Praha
Nástup: dle dohody, možný ihned

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

Technický inspektor

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

►Technický inspektor

Náplň:

  • Provádění inspekcí zařízení, výrobků a instalací dle stanovených požadavků (norem, předpisů, specifikací)
  • Přezkoumání a validace stanovené inspekční dokumentace
  • Výběr nejvhodnějších inspekčních postupů
  • Zpracování inspekčních zpráv
  • Spolupráce při navrhování nápravných opatření a odstraňování neshod
  • Aktivní interní a externí komunikace

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání – strojní zaměření
  • Praxe v provádění technických inspekcí
  • Dobrá znalost AJ a práce na PC
  • Časová flexibilita
  • Řidičský průkaz B
  • Schopnost rychlé orientace v problému
  • Samostatnost, orientace na kvalitu a výkon
  • Chuť dál se rozvíjet a vzdělávat
  • Ochota cestovat, i mimo ČR

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek,
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta
  • Místo výkonu práce: Praha /středočeský region nebo Ostrava/severní Morava

Nástup: dle dohody, možný ihned

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

Central planning administrator / Administrátor centrálního plánování

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

Central planning administrator / Administrátor centrálního plánování

Náplň:

  • Působnost v rozsahu administrativní podpory pro centrální plánování inspektorů BOZP, PO, EKO, VTZ
  • Administrativní podpora pro tvorbu a aktualizaci zákonné dokumentace BOZP, PO, EKO, VTZ
  • Práce v interních systémech Bureau Veritas (e-learning, MAIA+, GT)
  • Administrativní podpora zpracovávání reportů z kontrol a kontrolních zpráv
  • Administrativní podpora divize IVS a vnitropodnikových procesů
  • Komunikace s externími dodavateli a klienty
  • Vytváření a podpora dobrých obchodních vztahů s významnými zákazníky, rozšiřování spolupráce

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ
  • Praxe v oboru výhodou
  • Orientace se v legislativě BOZP, PO, ochrany ŽP výhodou
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Dobrou znalost AJ (slovem i písmem) výhodou
  • Reprezentativní vystupování, vynikající slovní i písemný projev
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup a ochotu se vzdělávat v oboru, loajalitu

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek, místo výkonu práce ve Starém Městě
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Využití moderních informačních technologií MAIA+, GT, Moodle…
  • Odpovídající platové ohodnocení a zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Notebook, mobilní telefon
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Místo výkonu: Zerzavice 2146, 686 01 Staré Město
Nástup: dle dohody, možný ihned

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

Junior účetní s němčinou (brigáda)

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

► Junior účetní s němčinou (brigáda)

Chceš si procvičit němčinu a propojit svoje nabyté dovednosti s praxí?

Budeme Tě postupně učit…

  • Účtovat operace
  • Připravovat týdenní platby
  • Zaúčtovávat dodavatelské faktury a bankovní výpisy
  • Vystavovat faktury
  • Odsouhlasovat pohledávky a závazky
  • Kontrolovat a zajišťovat správnosti operací v interním systému
  • Platební styk – pokladní a mezipodnikové účty

Co od Tebe potřebujeme?

  • Ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Aktivní znalost německého jazyka
  • Dobrou znalost Word u Excelu
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Ochota učit se novým věcem

Co Ti můžeme nabídnout?

  • Přátelský kolektiv
  • Plat, který tě bude motivovat
  • Rozšíření odborných znalostí
  • Flexibilní pracovní dobu při práci na dohodu
  • Nástup možný ihned

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

Revizní technik plynových a tlakových zařízení

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

► Revizní technik plynových a tlakových zařízení

Náplň:

  • Působnost v rozsahu VTZ plynových a tlakových zařízení, u zákazníků
  • Provádění výchozích, provozních a vnitřních revizí, tlakových zkoušek, funkčních zkoušek
  • Tvorba a aktualizace místních provozních řádů, revizních knih, pasportů a další dokumentace
  • Školení obsluh plynových a tlakových zařízení a osob zodpovědných za plynové a tlakové zařízení
  • Zastupování zákazníků při jednání s orgány státní správy OIP, TIČR
  • Provádění revizí a kontrol ve svěřené oblasti dle definovaného plánu
  • Odpovědnost za zpracování revizních zpráv včetně návrhů na odstranění závad
  • Vytvářet a podporovat vztahy s významnými zákazníky

  Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ příslušného směru
  • Praxe v oboru min. 3-5 let
  • Kvalifikaci revizního technika pro plynová zařízení s osvědčením z TIČR v minimálním rozsahu E, F, G
  • Kvalifikaci revizního technika pro tlaková zařízení s osvědčením z TIČR v minimálním rozsahu NA, PK3, HK3
  • Znalost platné legislativy v oblasti plynových a tlakových zařízení, zákony, vyhlášky, normy, TPG
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Ochotu cestovat (celá ČR), řidičský průkaz sk. B
  • Znalost AJ výhodou
  • Samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup

  Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek
  • Odpovídající platové ohodnocení a zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta
  • Notebook, mobil, služební auto (i k soukromým účelům)

Nástup: dle dohody, možný ihned

Místo výkonu: Jižní Morava (celá ČR)

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

Auditor certifikace

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

► Auditor certifikace

Náplň:

  • Příprava auditu dle své kvalifikace – efektivní plánování, příprava dokumentace
  • Efektivní komunikace se zákazníkem a členy auditního týmu
  • Odpovědnost za komplexní řízení auditu do jeho uzavření
  • Plánování, připrava, udržování a hodnocení zákaznických kontaktů
  • Sledování trhu a konkurence, vyhledávání nových obchodních příležitostí, identifikace zákaznických potřeb
  • Vytváření a podpora vztahů s významnými zákazníky

Požadujeme tyto standardy:

  • GMP B1, B2, B3, B4
  • ISCC
  • IFS FOOD
  • BRC FOOD
  • FSC
  • IRIS

a dále:

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Zkušenosti odpovídající odbornému zaměření pozice
  • Dobrá znalost angličtiny
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti
  • Znalost práce s PC
  • Aktivní řidičské oprávnění sk.B
  • Samostatnost a zodpovědnost, důslednost, systematičnost

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru i v zahraničí
  • Práci na plný pracovní úvazek, možnost i externí spolupráce
  • Motivující mzdové ohodnocení a zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Notebook, mobil, služební auto (i k soukromým účelům)
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Nástup: dle dohody, možný ihned

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

Revizní technik elektrických zařízení

BUREAU VERITAS působící v České a Slovenské republice prostřednictvím svého širokého portfolia služeb: certifikace, inspekce zemědělských a potravinářských komodit, ekologické zemědělství, technické inspekce, revize technických zařízení, bezpečnost práce, požární ochrana a ochrana životního prostředí, školení a vzdělávání, hledá kolegu/kolegyni na pozici:

► Revizní technik elektrických zařízení

Náplň:

  • Provádění kontrolní činnosti elektrických zařízení ve svěřené oblasti
  • Realizace zadaných úkolů na samostatných zařízeních tak technologických celcích
  • Odpovědnost za vykonávání kontrol dle definovaného plánu a stanovených postupů
  • Školení zákazníků v rozsahu své kvalifikace
  • Prezentace a vysvětlování výsledků revizí, inspekcí a zkoušek
  • Spolupráce při navrhování nápravných opatření a odstraňování neshod v relevantních činnostech
  • Vytvářet a podporovat vztahy s významnými zákazníky

  Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání příslušného směru
  • Praxe v oboru min. 3 roky
  • Kvalifikace revizního technika elektrických zařízení podle vyhl.73/2010 sb. min. E2A
  • Další kvalifikace výhodou (zdvihací zařízení, BOZP, PO)
  • Znalost relevantní legislativy a standardů
  • Znalost příslušných norem a technických specifikací
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Ochotu cestovat (celá ČR), řidičský průkaz sk. B
  • Samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup
  • Anglický jazyk výhodou

  Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek
  • Odpovídající platové ohodnocení a zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta
  • Notebook, mobil, služební auto (i k soukromým účelům)

Nástup: dle dohody, možno ihned

Místo výkonu práce: Jižní Morava (celá ČR)

Budeme rádi, když nám o sobě pošlete více informací na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo zavoláte na tel.: 731 611 607

 

Pokud jste si nevybrali z aktuálních volných pozic, nevadí, pošlete nám i tak Váš životopis a v případě změn se na Vás obrátíme. Budeme se těšit.

 

KONTAKTOVAT