KARIÉRA


Mezinárodní stabilní společnost s dlouhodobou tradicí od roku 1828

 

  • Chtěli byste pracovat pro společnost, která vydržela dvě světové války a světovou hospodářskou krizi?
  • Chtěli byste pracovat po boku profesionálů a zdokonalovat se ve svém oboru?
  • Toužíte po příjemném a bezproblémovém kolektivu, který budete rádi vídat i mimo pracoviště?
  • Chcete ráno vstát a jít do práce s dobrou náladou a nebát se vyjádřit svůj nápad a názor?
  • Prohlédněte si naše aktuální volné pozice, zašlete nám svůj životopis a přidejte se tak k 70 tisícům spokojených zaměstnanců Bureau Veritas.
  • Zde si můžete přečíst Lidská práva a pracovní politiku Bureau Veritas.
Koordinátor plánování auditů / Operational Officer

Oddělení plánování auditů divize certifikace společnosti BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, spol. s r.o. přijme spolupracovníka/ici do svého odborného týmu v Praze na pozici:

► Koordinátor plánování auditů / Operational Officer

Náplň:

  • plánování auditů dle smluv od zákazníka
  • telefonický či emailový kontakt s klienty
  • zasílání potřebné dokumentace k auditům
  • komunikace s auditory, subdodavateli
  • poskytnutí týmové a administrativní podpory auditorům
  • práce s databázemi a zadávání termínů

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • praxe v administrativě min. 1 rok
  • organizační a komunikační dovednosti
  • administrativní zdatnost, pečlivost, přesnost
  • odpovědnost za vlastní práci a samostatnost
  • ochota k vysokému pracovnímu výkonu
  • komunikativní AJ a práce na PC
  • týmová spolupráce

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek,
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Místo výkonu: Praha
Nástup: dle dohody, možný ihned

Pošli nám pár informací o sobě na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo volej na tel.: 731 611 607

Central planning administrator / Administrátor centrálního plánování

Divize periodických kontrolních služeb (IVS) pobočky BUREAU VERITAS v České republice, plánuje rozšíření svého odborného týmu o spolupracovníky s následující kvalifikací:

Central planning administrator / Administrátor centrálního plánování

Náplň:

  • Působnost v rozsahu administrativní podpory pro centrální plánování inspektorů BOZP, PO, EKO, VTZ
  • Administrativní podpora pro tvorbu a aktualizaci zákonné dokumentace BOZP, PO, EKO, VTZ
  • Práce v interních systémech Bureau Veritas (e-learning, MAIA+, GT)
  • Administrativní podpora zpracovávání reportů z kontrol a kontrolních zpráv
  • Administrativní podpora divize IVS a vnitropodnikových procesů
  • Komunikace s externími dodavateli a klienty
  • Vytváření a podpora dobrých obchodních vztahů s významnými zákazníky, rozšiřování spolupráce

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ
  • Praxe v oboru výhodou
  • Orientace se v legislativě BOZP, PO, ochrany ŽP výhodou
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Dobrou znalost AJ (slovem i písmem) výhodou
  • Reprezentativní vystupování, vynikající slovní i písemný projev
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup a ochotu se vzdělávat v oboru, loajalitu

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek, místo výkonu práce ve Starém Městě
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Využití moderních informačních technologií MAIA+, GT, Moodle…
  • Odpovídající platové ohodnocení a zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Notebook, mobilní telefon
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Místo výkonu: Zerzavice 2146, 686 01 Staré Město
Nástup: dle dohody, možný ihned

Pošli nám pár informací o sobě na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo volej na tel.: 731 611 607

Central planning coordinator / Koordinátor centrálního plánování s vyhlídkou odbornosti BOZP a PO

Divize periodických kontrolních služeb (IVS) pobočky BUREAU VERITAS v České republice, plánuje rozšíření svého odborného týmu o spolupracovníky s následující kvalifikací:

Central planning coordinator / Koordinátor centrálního plánování s vyhlídkou odbornosti BOZP a PO

Náplň:

  • Působnost v rozsahu administrativní podpory pro centrální plánování inspektorů BOZP, PO, EKO, VTZ
  • Administrativní podpora pro tvorbu a aktualizaci zákonné dokumentace BOZP, PO a EKO
  • Práce v interních systémech Bureau Veritas pro plánování kontrol
  • Administrativní podpora zpracovávání reportů z kontrol a kontrolních zpráv
  • Administrativní podpora divize IVS a vnitropodnikových procesů
  • Komunikace s externími dodavateli, klienty a státnímu úřady
  • Vytváření a podpora dobrých obchodních vztahů s významnými zákazníky, rozšiřování spolupráce

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ
  • Praxe v oboru výhodou
  • Orientace se v legislativě BOZP, PO, ochrany ŽP výhodou
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Dobrou znalost AJ (slovem i písmem) výhodou
  • Reprezentativní vystupování, vynikající slovní i písemný projev
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup a ochotu se vzdělávat v oboru, loajalitu

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek, místo výkonu práce ve Starém Městě
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Využití moderních informačních technologií MAIA+, GT
  • Odpovídající platové ohodnocení a zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Profesní rozvoj a vzdělávání (získání praxe v oboru BOZP a PO, v budoucnu možnost získání odborné způsobilosti BOZP, PO)
  • Notebook, mobilní telefon
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Místo výkonu: Zerzavice 2146, 686 01 Staré Město
Nástup: dle dohody, možný ihned

Pošli nám pár informací o sobě na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo volej na tel.: 731 611 607

 

Účetní pro Německo

Společnost BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, spol. s.r.o. rozšiřuje svůj tým Regionálního finančního Share Service Centra v Praze a přijme spolupracovníky/nice na pozici:

(Junior) pro oblast AP/AR
(Senior) pro oblast GL

Náplň práce:

Pro oblast AP

  • Zodpovědnost za dané účetní procesy pro německé pobočky, zpracování příchozích faktur, zadávání nových dodavatelů, příprava týdenních plateb, kontrola otevřených položek, zúčtování vnitropodnikových závazků

Pro oblast AR

  • Zodpovědnost za dané účetní procesy pro německé pobočky, vystavování odchozích faktur, zadávání nových odběratelů, každodenní kontrola účetní knihy dlužníků a inkasních plateb ve spolupráci se zaměstnanci back-office, komunikace s odběrateli, zasílání upomínek, zúčtování vnitropodnikových pohledávek

Pro oblast GL

  • Zodpovědnost za dané účetní procesy pro německé pobočky týkající se GL
  • Příprava reportů a roční účetní závěrky, podpora interních/externích auditů
  • Dokončení měsíčních rozvah: WIP a banka, pokladní a mezipodnikové účty
  • Měsíční inventarizace rozvahových účtů, účtování dohadů, majetku, mezd, docházky, daňové agendy, interních dokladů, bonusů
  • Podpora Finančního kontrolora ve všech formách

Požadujeme:

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • 2 roky praxe v účetnictví (oblast služeb, obchodu či průmyslu výhodou) pro oblast AP a AR, 3-4 rok praxe pro oblast GL
  • Aktivní znalost německého jazyka
  • PC velmi dobrá znalost (Word, Excel)
  • Velmi dobré organizační a metodické schopnosti, schopnost plnit krátkodobé termíny
  • Schopnost samostatné a týmové práce

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné rozvíjející se mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech
  • Práci na plný pracovní úvazek
  • Motivující platové ohodnocení s možností růstu
  • Práci v příjemném kolektivu
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Nástup: dle dohody možno ihned

Místo výkonu práce: Praha, ČR

Pošli nám pár informací o sobě na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo volej na tel.: 731 611 607

Junior účetní s němčinou (brigáda)

Společnost BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, spol. s.r.o. se sídlem v Praze, na Olbrachtově 1, hledá do svého týmu JUNIOR ÚČETNÍ S NĚMČINOU (BRIGÁDA)

Chceš si procvičit němčinu a propojit svoje nabyté dovednosti s praxí?

Budeme Tě postupně učit…

  • Účtovat operace
  • Připravovat týdenní platby
  • Zaúčtovávat dodavatelské faktury a bankovní výpisy
  • Vystavovat faktury
  • Odsouhlasovat pohledávky a závazky
  • Kontrolovat a zajišťovat správnosti operací v interním systému
  • Platební styk – pokladní a mezipodnikové účty

Co od Tebe potřebujeme?

  • Ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Aktivní znalost německého jazyka
  • Dobrou znalost Word u Excelu
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Ochota učit se novým věcem

Co Ti můžeme nabídnout?

  • Přátelský kolektiv
  • Plat, který tě bude motivovat
  • Rozšíření odborných znalostí
  • Flexibilní pracovní dobu při práci na dohodu
  • Nástup možný ihned

Pošli nám pár informací o sobě na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo volej na tel.: 731 611 607

Obchodník

Náplň:

  • Aktivně vytvářet nové kontakty a identifikovat další příležitosti pro spolupráci
  • Vyhledání, kontaktování a akvizice nových zákazníků
  • Plánovat a realizovat obchodní schůzky, samostatně zpracovávat nabídky klientům a zaznamenávat data v informačním systému o zákaznících a výsledku schůzek
  • Udržení a hodnocení zákaznických kontaktů
  • Monitorovat a sledovat trh – konkurenci, zákaznické potřeby, analýzy atd.

Požadujeme:

  • Ukončené vzdělání (SŠ s maturitou/VŠ)
  • Praxi v prodeji služeb (B2B) v terénu podmínkou
  • Znalost nabízených služeb v oblasti kontrolních periodických služeb / poradenství (kontroly/revize systémů pro dodávku elektřiny, protipožárních zařízení, výtahů a strojů, kotlů a vytápěcích zařízení atd.)/ certifikací a QHSE výhodou
  • Ochota celotýdenní práce v terénu u klientů
  • Orientace na výsledek / motivace k dosahování úspěchu
  • Samostatné řízení činností / orientace na zákazníka
  • Výborné komunikační schopnosti a prezentační schopnosti
  • Organizační a prodejní dovednosti na vysoké úrovni
  • Znalost práce s PC
  • Aktivní řidičské oprávnění sk.B, ochota cestovat v rámci ČR
  • Dobrá znalost AJ
  • Samostatnost a zodpovědnost, důslednost, systematičnost
  • Odolnost stresu, flexibilita, loajalita ke společnosti

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Motivující platové ohodnocení
  • Zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Plnou podporu při profesním rozvoji a vzdělávání
  • Práci na plný pracovní úvazek
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta
  • Notebook, mobil, služební auto (i k soukromým účelům)

Nástup: dle dohody, možno ihned

Místo výkonu práce: Praha, velká ochota cestovat po ČR nutností

Pošli nám pár informací o sobě na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo volej na tel.: 731 611 607

Revizní technik plynových a tlakových zařízení

Náplň:

  • Působnost v rozsahu VTZ plynových a tlakových zařízení, u zákazníků
  • Provádění výchozích, provozních a vnitřních revizí, tlakových zkoušek, funkčních zkoušek
  • Tvorba a aktualizace místních provozních řádů, revizních knih, pasportů a další dokumentace
  • Školení obsluh plynových a tlakových zařízení a osob zodpovědných za plynové a tlakové zařízení
  • Zastupování zákazníků při jednání s orgány státní správy OIP, TIČR
  • Provádění revizí a kontrol ve svěřené oblasti dle definovaného plánu
  • Odpovědnost za zpracování revizních zpráv včetně návrhů na odstranění závad
  • Vytvářet a podporovat vztahy s významnými zákazníky

  Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ příslušného směru
  • Praxe v oboru min. 3-5 let
  • Kvalifikaci revizního technika pro plynová zařízení s osvědčením z TIČR v minimálním rozsahu E, F, G
  • Kvalifikaci revizního technika pro tlaková zařízení s osvědčením z TIČR v minimálním rozsahu NA, PK3, HK3
  • Znalost platné legislativy v oblasti plynových a tlakových zařízení, zákony, vyhlášky, normy, TPG
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Ochotu cestovat (celá ČR), řidičský průkaz sk. B
  • Znalost AJ výhodou
  • Samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup

  Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek
  • Odpovídající platové ohodnocení a zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta
  • Notebook, mobil, služební auto (i k soukromým účelům)

Nástup: dle dohody, možný ihned

Místo výkonu: Jižní Morava (celá ČR)

Pošli nám pár informací o sobě na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo volej na tel.: 731 611 607

HS&FS Engineer

Náplň:

  • Provádění kontrolní činnosti BOZP a PO ve svěřené oblasti dle definovaného plánu
  • Tvorba a aktualizace povinné dokumentace BOZP (identifikace a hodnocení rizik, opatření k minimalizaci rizik, kategorizace prací a další)
  • Školení zákazníků v rozsahu své způsobilosti a kvalifikace
  • Zpracování zpráv zahrnujících zjištění, návrhy na odstranění neshod v relevantních činnostech a příležitosti pro zlepšování
  • Spolupráce při navrhování nápravných opatření a odstraňování neshod v relevantních činnostech
  • Zastupování zákazníků při jednání s orgány státní správy a samosprávy (KHS, HZS, IP, KÚ apod.)
  • Budování a rozvoj dlouhodobých vztahů se zákazníky, dodavateli, kontrolními orgány apod.
  • Aktivní spolupráce v rámci oddělení a společnosti, předávání odborných informací
  • V rámci své pravomoci zastupování společnosti na jednáních se zákazníky, dodavateli, úřady, konferencích apod.

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ příslušného směru
  • Praxe v oboru min. 3-5 let
  • Odborně způsobilá osoba v prevenci rizik dle platné legislativy
  • Odborně způsobilá osoba v požární ochraně dle platné legislativy
  • Znalost relevantní legislativy a nástrojů v oblasti BOZP, PO a standardů OHSAS 18001
  • Zkušenosti se zpracováváním povinné dokumentace a směrnic
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Ochotu cestovat (celá ČR), řidičský průkaz sk. B
  • Dobrou znalost AJ (slovem i písmem)
  • Samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek, místo výkonu práce z domova
  • Využití moderních informačních technologií MAIA+, GT
  • Odpovídající platové ohodnocení a zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Notebook, mobil, služební auto (i k soukromým účelům)
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Nástup: dle dohody, možný ihned

Místo výkonu: Středočeský kraj / Zlínský kraj / Jihomoravský kraj

Pošli nám pár informací o sobě na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo volej na tel.: 731 611 607

Auditor certifikace

Náplň:

  • Příprava auditu dle své kvalifikace – efektivní plánování, příprava dokumentace
  • Efektivní komunikace se zákazníkem a členy auditního týmu
  • Odpovědnost za komplexní řízení auditu do jeho uzavření
  • Plánování, připrava, udržování a hodnocení zákaznických kontaktů
  • Sledování trhu a konkurence, vyhledávání nových obchodních příležitostí, identifikace zákaznických potřeb
  • Vytváření a podpora vztahů s významnými zákazníky

Požadujeme tyto standardy:

  • GMP B1, B2, B3, B4
  • ISCC
  • IFS FOOD
  • BRC FOOD
  • FSC
  • IRIS

a dále:

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Zkušenosti odpovídající odbornému zaměření pozice
  • Dobrá znalost angličtiny
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti
  • Znalost práce s PC
  • Aktivní řidičské oprávnění sk.B
  • Samostatnost a zodpovědnost, důslednost, systematičnost

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru i v zahraničí
  • Práci na plný pracovní úvazek, možnost i externí spolupráce
  • Motivující mzdové ohodnocení a zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Notebook, mobil, služební auto (i k soukromým účelům)
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta

Nástup: dle dohody, možný ihned

Pošli nám pár informací o sobě na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo volej na tel.: 731 611 607

Revizní technik elektrických zařízení

Náplň:

  • Provádění kontrolní činnosti elektrických zařízení ve svěřené oblasti
  • Realizace zadaných úkolů na samostatných zařízeních tak technologických celcích
  • Odpovědnost za vykonávání kontrol dle definovaného plánu a stanovených postupů
  • Školení zákazníků v rozsahu své kvalifikace
  • Prezentace a vysvětlování výsledků revizí, inspekcí a zkoušek
  • Spolupráce při navrhování nápravných opatření a odstraňování neshod v relevantních činnostech
  • Vytvářet a podporovat vztahy s významnými zákazníky

  Požadujeme:

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání příslušného směru
  • Praxe v oboru min. 3 roky
  • Kvalifikace revizního technika elektrických zařízení podle vyhl.73/2010 sb. min. E2A
  • Další kvalifikace výhodou (zdvihací zařízení, BOZP, PO)
  • Znalost relevantní legislativy a standardů
  • Znalost příslušných norem a technických specifikací
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Ochotu cestovat (celá ČR), řidičský průkaz sk. B
  • Samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup
  • Anglický jazyk výhodou

  Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty v oboru
  • Práci na plný pracovní úvazek
  • Odpovídající platové ohodnocení a zajímavý systém zaměstnaneckých výhod
  • Stravenky 120,-Kč/den
  • Cafeteria až 12.000,-Kč/rok
  • Příspěvek od zaměstnavatele na penzijní připojištění 450,-Kč/měsíčně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days na kalendářní rok
  • Možnost využití nadstandardní zdravotní péče
  • Podpora při profesním vzdělávání (cizí jazyk, školení)
  • MultiSport karta
  • Notebook, mobil, služební auto (i k soukromým účelům)

Nástup: dle dohody, možno ihned

Místo výkonu práce: Jižní Morava (celá ČR)

Pošli nám pár informací o sobě na e-mail: alena.radonska@bureauveritas.com nebo volej na tel.: 731 611 607

 

Pokud jste si nevybrali z aktuálních volných pozic, nevadí, pošlete nám i tak Váš životopis a v případě změn se na Vás obrátíme. Budeme se těšit.

 

KONTAKTOVAT